fredag 8 augusti 2014

Dag 83


Stor Furuön till Storön,  Svartskataudden, 26km

På mig skiner solen men in över land mullrar åskan hotfullt.
Lugn paddling. Kollar in öarna om där finns fina ställen.
Hittade en bra tältstrand. Åt middag där, men kollade väderappen och såg att det skulle blåsa nordligt i morgon. Jag blev tvungen att packa ihop allt och flytta till en strand där det
inte blåser rätt in. Jag skulle inte kunna ta mig ut från den steniga stranden om det skulle blåsa för mycket. Men nu ligger jag i tältet på ett inte lika fint ställe.
Det känns att det är de sista dagarna av detta sommaräventyr.

2 kommentarer:

  1. Nu är det slutspurt, sen hem till vardags lyxen som kylskåp, vatten i kran, och wc

    Med vänlig hälsning Johan Öbrink

    SvaraRadera
  2. Jajamen, du har helt rätt. En vardagslyx som inte är så självklar när man varit utan ett tag.

    SvaraRadera