onsdag 28 maj 2014

Dag 11

Agervik till Villshärad , 35 km
Det måste få bli en strandbild till från detta strändernas Halland. Kolla in alla snäckskal. Jag har aldrig sett något  liknande förut.
Annars en dag till i raden av dessa soliga men blåsiga dagar. Passerade Falkenberg under förmiddagen, och stannade till i Ugglarp för lunch. Köpte en liter fil och svepte den för snabbt. Smakade bra men magen blev lite konstig under eftermiddagen. Sitter nu och blickar norrut över Haverdals enormt fina strand. Hit kan jag tänka mig att återvända.
Tilläggas bör att jag fått mig en sötvattendusch, den första sedan starten. En riktig njutning.

8 kommentarer:

  1. Hej hoppas allt går bra, följer dig varje dag
    Med vänlig hälsning Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johan! Hittills så har vädret varit rena rama önskevädret. Det har hjälpt till att göra det till en semestertur.

      Radera
  2. Mkt bra kvalité på bilderna, beror nog på fotografen!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror fortfarande att det beror på kameran i telefonen. Mycket märkligt när själva linsen är mindre än ett knappnålshuvud.

      Radera
  3. När får vi se en selfie?? /Pernilla

    SvaraRadera
  4. Snyggt Peter! När räknar du med att vara i mina trakter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att svara på. Kanske om tre till fyra veckor.

      Radera