söndag 18 maj 2014

Dag 1

Svinesundsbron till Tjurholmen. 16 km.
Stort tack till min suveräne bror Stefan som skjutsade mig till startplatsen. Han försåg mig även med resterna av den delikata lammsteken som jag blev bjuden på i går.
Även Tack till den vänliga norrmannen som lät mig använda stranden som sjösättningsplats.
Det blev en riktig mjukstart från Svinesundsbron. Kom iväg 13.30.
Första riktigt varma sommardagen. Hittade en fin strand på Tjurholmen. Blev badsugen, hungrig och lat.
Kom inte så långt i dag, men får väl ta igen det i morgon.

6 kommentarer:

  1. Äntligen på väg! /Milla & Emil

    SvaraRadera
  2. Njuuut!! Fota mycket! /Gunilla

    SvaraRadera
  3. Go' tur! Följer med spänning din resa.Philip&Annika

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är igång. Hoppas du får en rolig resa så syns vi till hösten. Lycka till/ Johnny Hurtig

    SvaraRadera
  5. Heja dig! /Anna-Karin

    SvaraRadera